Na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, pragniemy poinformować, że:

1. Administrator danych

Administratorem Państwa danych osobowych jest Fimal PSB Sp. z o.o., z siedzibą w Słupsku 76-200, przy ulicy Bałtyckiej 3.

Kontakt możliwy jest:
– bezpośrednio w siedzibie firmy,
– pod numerem telefonu naszego punktu informacyjnego 59 8 400 300, czynnego w godzinach otwarcia Marketu przy ulicy Bałtyckiej 3, od poniedziałku do piątku 7:00 – 20:00, w soboty 7:00 – 17:00,
– poprzez korespondencję elektroniczną – fimal@fimal.pl,
– listownie – na adres siedziby firmy.

2. Jakie dane osobiste zbieramy i dlaczego je zbieramy

Korzystanie ze strony internetowej związane jest z przetwarzaniem danych osobowych użytkownika, przez które należy rozumieć m.in. adres IP lub inne identyfikatory, informacje gromadzone za pośrednictwem plików cookies albo innych podobnych technologii oraz wszystkie informacje które zostały podane podczas zakładania konta, składania zamówień itp.

2.1 Pliki Cookies / Ciasteczka

Poprzez piki “cookies” należy rozumieć dane informatyczne przechowywane w urządzeniach końcowych użytkowników, przeznaczone do korzystania ze stron internetowych. W szczególności są to pliki tekstowe, zawierające nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
Zapewniają one poprawne działanie serwisu: umożliwiają logowanie się i utrzymywanie sesji użytkownika na każdej kolejnej stronie serwisu, rozpoznają urządzenie użytkownika aby na przykład pokazać ci ostatnio oglądane produkty, zawartość koszyka lub by strona wyświetlała się zgodnie z Twoimi preferencjami. Pozwalają na tworzenie anonimowych statystyk z wyłączeniem możliwości identyfikacji użytkownika.

2.2 Akceptacja plików Cookies

Standardowo oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych domyślnie dopuszcza umieszczanie plików cookies na urządzeniu końcowym Użytkownika. Ustawienia te mogą zostać zmienione przez Użytkownika w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę “cookies” w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym przesłaniu na urządzenia użytkownika.
Użytkownicy strony mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).

Informujemy, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności strony internetowej.

2.3 Jak długo przechowujemy pliki Cookies

Jeśli odwiedzisz stronę logowania, utworzymy tymczasowe ciasteczko na potrzeby sprawdzenia czy twoja przeglądarka akceptuje ciasteczka. Nie zawiera ono żadnych danych osobistych i zostanie wyrzucone, kiedy zamkniesz przeglądarkę.

Podczas logowania tworzymy dodatkowo kilka ciasteczek potrzebnych do zapisu twoich informacji logowania oraz wybranych opcji ekranu. Ciasteczka logowania wygasają po dwóch dniach, a opcji ekranu po roku. Jeśli zaznaczysz opcję „Pamiętaj mnie”, logowanie wygaśnie po dwóch tygodniach. Jeśli wylogujesz się ze swojego konta, ciasteczka logowania zostaną usunięte.

2.4 Komentarze / opinie

Kiedy zostawiasz komentarz / opinię, zbieramy dane widoczne w formularzu oraz kilka innych informacji jak np. Twoje IP czy podpis przeglądarki jako pomoc przy wykrywaniu spamu. Więcej dowiesz się w punkcie Google reCAPTCHA.

2.5 Formularze

Zbieramy informacje podane dobrowolnie przez Użytkownika. Są one wykorzystywane w celu wynikającym z funkcji konkretnego formularza, np. w celu przesłania zgłoszenia konkursowego, lub wysłania wiadomości.
Możemy zapisać automatycznie informacje o parametrach połączenia np. adres IP, rodzaj przeglądarki, oznaczenie czasu.

Wszystkie formularze na stronie internetowej korzystają z technologii “Google reCAPTCHA”. Więcej informacji w punkcie Google reCAPTCHA.

2.6 Google reCAPTCHA

Na naszej stronie internetowej korzystamy z technologii “Google reCAPTCHA”, której dostawcą jest Google Inc., 1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View, CA 94043, USA (“Google”).

reCAPTCHA umożliwia sprawdzenie, czy dane wprowadzone zostały przez człowieka czy zautomatyzowany program. Do przeprowadzenia analizy reCAPTCHA wykorzystuje różne informacje (np. adres IP, czas trwania wizyty na stronie internetowej czy wykonane przez użytkownika ruchy myszą). Zgromadzone informacje przekazywane są do Google.

Przetwarzanie danych oparte jest na art. 6 pkt 1 lit. f przepisów GDPR. Operator witryny internetowej jest uprawniony do ochrony swoich witryn przed nieuczciwym zautomatyzowanym szpiegowaniem i spamem.

Dodatkowe informacje na temat Google reCAPTCHA oraz polityki prywatności Google dostępne są pod adresemi:
https://www.google.com/recaptcha/intro/v3.html
https://policies.google.com/privacy?hl=pl

2.7 Zamówienia

Gdy kupujesz w naszym sklepie, poprosimy cię o podanie informacji zawierających imię i nazwisko, adresy płatności i wysyłki, opcjonalnie numeru NIP, e-mail, telefon, dane płatności lub karty, dane konta: nazwa użytkownika i hasło. Będziemy wykorzystywać te informacje w poniższych celach:
– założenie konta w naszym sklepie,
– przesyłanie informacji o koncie oraz o zamówieniach i kolejnych etapach jego realizacji,
– spełnienie zobowiązań prawnych, np. obliczania podatków.

2.8 Newsletter

Użytkownik może zamówić usługę newslettera (subskrypcji). Usługa ta polega na okresowym przesyłaniu na podany adres e-mail biuletynu informacyjnego oraz wiadomości zawierających treści marketingowe (informacje handlowe). Subskrypcja newslettera dokonywana jest poprzez podanie adresu e-mail w formularzu na stronie fimal.pl.
Subskrypcja newslettera jest dobrowolna i nieodpłatna. Usługa newslettera świadczona jest przez czas nieoznaczony.
Rezygnacji z otrzymywania newslettera można dokonać w każdym momencie. Wystarczy kliknąć link zawarty w otrzymanej wiadomości „Rezygnuję z subskrypcji”.

3. Jak długo przechowujemy twoje dane

Ogólnie informacje są przechowywane tak długo, jak potrzebujemy informacji dla celów, dla których je gromadzimy i wykorzystujemy. Po tym czasie archiwizujemy dane osobowe zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

Dane przetwarzane będą do czasu:
– rozwiązania umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną,
– przedawnienia roszczeń z tytułu umowy świadczonej drogą elektroniczną,
– przedawnienia roszczeń z tytułu sprzedaży,
– upływu okresu przewidzianego w Regulaminie sklepu internetowego na złożenie i rozpatrzenie reklamacji bądź też dokonania wymiany towaru,
– wygaśnięcia obowiązku przechowywania danych wynikającego z przepisów prawa, w szczególności obowiązku przechowywania dokumentów księgowych dotyczących umowy sprzedaży,
– wniesienia uzasadnionego sprzeciwu, w sytuacji, gdy podstawą przetwarzania danych osobowych jest prawnie uzasadniony interes administratora.

4. Prawo do zapomnienia

Zgodnie z przepisami nie będziemy przetrzymywać twoich danych bez twojej zgody albo po jej ustaniu. Jeśli nie chcesz by Twoje dane nadal były przetwarzane, w każdej chwili możesz wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Masz również prawo dostępu do swoich danych, poprawiania ich, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania, jak również przeniesienia. Możesz również zażądać dostarczenia pliku z wyeksportowanym kompletem twoich danych osobistych będących w naszym posiadaniu, w tym całość tych dostarczonych przez ciebie.

Chcąc skorzystać, z któregokolwiek z powyższych uprawnień należy przesłać żądanie wraz ze wskazaniem zakresu danych będących przedmiotem żądania na adres email: rodo@fimal.pl lub listownie na adres siedziby Firmy.

5. Udostępnienie danych osobowych

Odbiorcami danych osobowych użytkowników strony internetowej mogą być odpowiednie organy państwowe działające na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
Dane osobowe internautów mogą być przekazywane podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie administratora, takich jak: firmy transportowe, dostawcy usług IT, agencje marketingowe odpowiedzialne np. za wysyłkę newslettera – przy czym takie podmioty przetwarzają dane na podstawie umowy z administratorem i wyłącznie zgodnie z poleceniami administratora.

6. Bezpieczeństwo danych

W trosce o bezpieczeństwo powierzonych nam danych opracowaliśmy wewnętrzne procedury i zalecenia, które mają zapobiec udostępnieniu danych osobom nieupoważnionym. Kontrolujemy ich wykonywanie i stale sprawdzamy ich zgodność z odpowiednimi aktami prawnymi – ustawą o ochronie danych osobowych, ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną, a także wszelkiego rodzaju aktach wykonawczych i aktach prawa wspólnotowego.

7. Zmiana polityki prywatności.

Polityka jest na bieżąco weryfikowana i w razie potrzeby aktualizowana.